ΘΕΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Διεκδίκηση της μπάλας μετά από σουτ, επιθετική ενέργεια.
Διαδικασία Εκτέλεσης
Ο προπονητής ή ένας βοηθός συμπαίκτης εκτελεί σουτ Διάγραμμα 1.
Την ίδια στιγμή 3 παίκτες προσπαθούν να διεκδικήσουν τη μπάλα αν το σουτ είναι άστοχο. Ο παίκτης που θα πάρει τη μπάλα έχει δύο επιλογές:
Την ίδια στιγμή 3 παίκτες προσπαθούν να διεκδικήσουν τη μπάλα αν το σουτ είναι άστοχο. Ο παίκτης που θα πάρει τη μπάλα έχει δύο επιλογές:
Α. Να παίξει εναντίον των άλλων δύο με το σκεπτικό να καταφέρει να εκτελέσει ένα λογικό σουτ.
Β. Να κάνει πάσα στον βοηθό για να γίνει πάλι σουτ.
Αν το σουτ είναι εύστοχο, ο παίκτης που θα πιάσει τη μπάλα, κάνει γρήγορη επαναφορά από τη τελική γραμμή προς τον βοηθό, για να γίνει αμέσως το επόμενο σουτ.
Μεθοδολογική Προσέγγιση
Τα παιδιά χρειάζεται να βελτιώσουν την επαφή με τον αντίπαλο και να διεκδικήσουν την νέα κατοχή της μπάλας.
Δεν πρέπει να αποφεύγουν την σωματική επαφή.
Το άνοιγμα των ποδιών για καλή βάση ισορροπίας, η ψηλή θέση των χεριών, η πρόβλεψη της πορείας της μπάλας σε σχέση με τη γωνία του σουτέρ και την τροχιά της αποτελούν στοιχεία διδασκαλίας.
Τα παιδιά χρειάζεται να βελτιώσουν την επαφή με τον αντίπαλο και να διεκδικήσουν την νέα κατοχή της μπάλας.
Δεν πρέπει να αποφεύγουν την σωματική επαφή.
Το άνοιγμα των ποδιών για καλή βάση ισορροπίας, η ψηλή θέση των χεριών, η πρόβλεψη της πορείας της μπάλας σε σχέση με τη γωνία του σουτέρ και την τροχιά της αποτελούν στοιχεία διδασκαλίας.
Μπορεί να προηγηθεί μία άσκηση με τα παιδιά σε ζευγάρια αφού διασχίζουν τον πλάγιο διάδρομο, ο ένας να εκτελεί κοντινό σουτ και ο άλλος να παίζει για τη διεκδίκηση της μπάλας.
Μπορούμε στις μικρές ηλικίες να περάσουμε στη διεκδίκηση 2 παιδιών και μετά στα 3 παιδιά.
Προσαρμογή στο παιχνίδι ανάλογα με την μπασκετική ηλικία
Ο προπονητής εκτελεί το σουτ και τα παιδιά ξεκινούν να παίζουν αμυντικό ή επιθετικό transition, ανάλογα με τη κατοχή της μπάλας.